Veckans mobilbilder.

Så var det dags att titta på vilka mobilbilder jag samlat på mig under veckan! Jag och Christoffer besökte House of Palladium i Lund och hittade den här skylten. Ville typ jämt gå runt och bära på den för att varna mänskligheten. Det där med att bli vuxen är inte alltid roligt. Men jag får i alla fall äta godis när jag vill!
 
I fredags såg jag ut såhär som ni minns när vi var på Lucy's och åt middag. Klänningen är från Lindex!
 
Här är min önskelista! Dock har jag förlängt den nu med ett par tre saker.
 
Är det bara jag som varje år köper en julkalender så att man kan öppna luckorna i följd med TV:ns julkalenderavsnitt? För mig är det obligatoriskt, även om jag är 24 år. Man blir aldrig för gammal för det, anser jag.
 
Såhär kan man se ut när man är ute och springer och det är kallt som tusan. Jag har på mig tre lager tröjor, träningsbyxor och vantar. Här skall jag springa och posta ett brev.
 
Något som jag måste, måste, måste få i julklapp annars dör jag är denna body butter från Bodyshop! Det är hallondoften och den luktar så himlans gott.
 
Hur fint är inte Malmö nu när de har julpyntat överallt? Malmö är såklart alltid fint, men nu är det extra fint!
 
Igår kom jag hem och hittade Isa balanserandes. En riktig liten cirkuskatt.
 
 
Så avslutar vi veckans mobilbilder-inlägg med en svart klump. Jag kallar mästerverket "Nima i soffan". Ser ni henne?

Kommentarer
Postat av: M

Gillar verkligen Nima i soffan!! Puss :-)

2014-12-03 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0