Behöver ju fler klänningar.

 
Dessa 3 bakelserna tänker jag genast leta upp i en H&M-butik och prova! Så himla fina och inspirerande.
 
Den rosa är ju perfekt till sommaren när jag och Dan skall cykla iväg och köpa glass, med en scarves i håret. Åh, rosa på sommaren är ju helt underbart.
 
Den gröna kanske hade passat bra till Dans 30-års fest, beroende på hur tajt den egentligen är. Är ju egentligen inte så glad för figursydda klänningar, men mönstret var så himla fint!
 
Och så den blå med prickar. Helt perfekta födelsedagsklänningen måste jag säga! Den här kan jag definitivt tänka mig att bära när jag har tjejmiddag hemma hos Sös och sedan dansar vidare ut i natten för att fira att jag fyllt 24 år.
 
Oh, så många klänningar och så lite pengar. Jag längtar tills jag blir rik...

Kommentarer
Postat av: J

Hur kunde jag ha missat detta inlägget? Haha

2014-02-05 @ 21:16:46
URL: http://jawnas.se
Postat av: M

Du har ju inga klänningar :-0 Puss

2014-02-07 @ 08:30:01

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0