Frågestund.

Okej, detta kan typ vara självmord för mig här ute i bloggvärlden eftersom jag endast har cirka 60 stycken läsare. MEN, nu tänkte jag att vi skulle försöka oss på en liten frågestund! Undrar ni något? Finns det något som ni helt enkelt måste få veta? Fråga vad som helst!
 
Jag tror att alla mina 60 stycken läsare är genomsnälla och därför kommer att ställa massvis med frågor! Om inte, så kommer jag aldrig igen ha en frågestund i hela mitt bloggliv. Spännande. Fråga på! (Eller inte :)
 

Kommentarer
Postat av: Regina

SÅKLART!

1. Hur tänker du och Dan om framtiden? Blir du stressad av att dina vänner gifter sig och skaffar barn. Vill du också det?

2. Var ser du dig själv om 10 år?

3. Vilken fråga inom feminismen är viktigast för dig?

4. Vill du fortfarande flytta till Malmö?

5. Vilka bloggar läser du? (Ge mig tips pliz, haha)

6. I inlägget "slaget för min inre trettonåring" skriver du om hur 2013 var ett dåligt år för ditt självförtroende. Du skriver att du lovar dig själv att 2014 ska bli ett bättre år. Hur har det gått med det? <3

PUSS PÅ DIG!!!!

2014-02-13 @ 23:42:10
URL: http://egoinas.se
Postat av: Cina

Den vita och den svarta katten du har i din header, var kommer de ifrån? Är det riktiga katter eller bara "dekoration"? Tack för en bra blogg! :)

2014-02-14 @ 01:20:33
Postat av: christin

Jag påbörjade en gång den utbildning du håller på med nu, men hoppade av efter fyra små dagar. Är nyfiken vad du tycker om utbildningen såhär i slutfasen? :)

2014-02-14 @ 16:20:35
URL: http://midis.se
Postat av: Linnea

Hur planerar du att fira din examen?

Har du köpt en examensklänning än?

Vad ska du göra i sommar jobba/resa/vara ledig?

Kommer helluggen göra comeback?

Kan du inte väldigt grovt skriva hur du tror/vill att ditt liv kommer se ut i framtiden?

Beskriv dig själv, vilka är dina bästa/sämsta egenskaper?

Nu kommer jag inte på mer ;)<3

2014-02-14 @ 20:19:53
Postat av: Therése

Ooohh!! Jag hade helt missat detta! Men jag ställer frågorna nu ändå ;)
1. Hur många klänningar har du?
2. Vilken är din absoluta favoritklänning?
3. Om du får en önskning, vad som helst, vad skulle det vara?
4. Om du skulle få prova på o bo i vilken stad du vill, var som helst i världen, vilken skulle det vara?

:)♡

2014-02-15 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0