Glad alla <3-dag!

Glad fredag och glad alla hjärtans dag!
Haha, så himla fint att jag i alla fall har fått två frågor på min frågestund. Älskade Egoina som dessutom ställt 6 (!!) hela frågor! Jag tänkte att ni får till ikväll på er så svarar jag på frågorna imorgon. Kanske kan få en fråga till i alla fall!
 
Idag skall jag först på afterwork med min praktik. Därefter skall jag och Dan ut och äta och gå på bio. Vi skall se "The wolf on wallstreet", och jisses vad mina förväntningar är höga! Tycker den verkar så himla bra. Hoppas ni också skall göra något trevligt med era vänner eller partner. Eller varför inte med er själva framför en bra film? Man behöver ju inte ställa till värsta tillställningen bara för att det är alla hjärtans dag.
 
Trevlig fredag på er!
 
Mitt absoluta favoritavsnitt av New Girl! Det är minsann kärlek det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0