God morgon.

Hej, hej, hallå!
Så var det tisdag och nästsista dagen praktik för denna veckan. Allt flyter på bra så ni behöver inte oroa er! Förresten har jag fått godkänt på min projektplan till examensarbetet, vilket innebär att jag får skriva min C-uppsats denna termin! Yey!
 
Annars ser denna vecka ut såhär:
 
- Idag skall jag praktisera, äta middag och träna. Sedan sova.
- Imorgon skall jag praktisera och sedan skall jag träffa fina Jaana. Vi skall äta något gott på stan, sushi kanske?
- På torsdag skall jag träna, till tandläkaren och träffa Neja. Spännande.
- På fredag har jag en så himla fullbokad dag! På dagen skall jag träffa Elin och följa med henne till en tatueringsstudio (obs obs, ej jag som skall tatuera mig). Därefter så tar jag bussen in till skolan för att gå på handledning för min blivande C-uppsats, yey igen! När den är slut beger jag mig ner till stan för att gå några ärenden och möter upp pappa. Fredagkväll skall jag träffa Micke och dricka cider i hans nya lägenhet och sedan skall jag soooova.
- På lördag skall jag på yogalates med Carro! Så himla spännande! Det är en blandning mellan yoga och pilates.
- På söndag skall jag jobba på Din Sko.
 
Ja, en ganska fullsmockad vecka som vanligt.
Men sådan är jag, living on the wild side.. Eller något. Trevlig tisdag på er!
 
Bild från i somras. Saknar sommaren. Åh.

Kommentarer
Postat av: M

Grattis, gumsi!! Puss

2014-02-04 @ 13:25:06
Postat av: jawna

Fullspäckad vecka! Himla kul att jag ser nu att du redan hade ställt in dig på sushi, haha :D <3

2014-02-05 @ 12:04:05
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0