Mickes inflyttningsfest.

I lördags var det dags för Mickes inflyttningsfest! Jag och Dan började med att samla mina tre syskon och Carro hemma hos oss för en öl eller två innan vi begav oss bort till Micke.
 
Christoffer och Sös var taggade för en trevlig lördagkväll!
 
Så traskade vi hem till Micke och hans nya lägenhet. Han fick öppna sina presenter! Av oss fick han en ljuslykta i form av en döskalle, värmeljus och öl.
 
Fina Carro och sitt knäckebröd!
 
Jag och Danis.
 
Det samlades mycket folk i Mickes lägenhet. Varmt blev det minsann!
 
Henke var där!
 
Mickes mamma hade varit superdupergullig och bakat rulltårta och kanelsnäckor. Bästa festmaten!
 
Det minglades runt. Mathilda var nere från Umeå och hälsade på. Alltid trevligt!
 
Så plötsligt skulle vi bryta arm med varandra. Jag förlorade mot alla, förutom mot Malin. Malin vann en gång över mig och jag vann en gång över henne. Älskar hur det på bild nummer 2 ser ut som att jag verkligen tar i medan Henke inte ens anstränger sig.
 
Men en massa armbrytning blev det i alla fall!
 
Ruben kidnappade min kamera och tog en massa selfies på sig själv.
 
Han tog en och annan inte jättesmickrande bild på mig också! Var är min hals på denna bild någonstans? haha. Giant head on a small body.
 
Så bröt vi arm tio gånger om, twistade till Sam Cooke och kramade fina vänner som man inte träffat på ett tag. När klockan var halv två gick jag, Dan och mina tre syskon hem till oss och stekte hamburgare. En så himla trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Ruben

Tjusiga bilder,jag vet iaf vad jag inte skall göra vid nästa fest låna din kamera och ta "selfies" no no

2014-02-18 @ 22:46:22
Postat av: M

Mysigt ni hade det!! Kram

2014-02-19 @ 07:56:22
Postat av: jawna

Haha, sköna bilder!

2014-02-19 @ 10:21:15
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0