Tisdag.

God morgon! Jag tänkte att vi lite snabbt kunde titta på hur min vecka kommer att se ut och vad ni kan förvänta er här i bloggen. Jag har faktiskt en relativt lugn vecka.
 
Tisdag: Idag är jag på praktiken mellan 9 och 17. Därefter skall jag hem, laga middag och kanske träna. Jag skall även uppdatera för er ikväll hur festen hos Micke såg ut i lördags. Det var en mycket trevlig fest med allt från armbrytning till twistdans.
 
Onsdag: Praktik 9-17 och träning runt 20.00.
 
Torsdag: Praktik 9-17 och träning runt 20.00. Detta är sista dagen på praktiken för veckan och jag tänker därför hålla fredag med tacos och film! Mycket viktig fredagsunderhållning.
 
Fredag: På fredag skall jag träna och sätta igång ordentligt med min C-uppsats. Känner att det är så svårt att ta tag i den och verkligen sätta sig ner för att få mycket gjort.
 
Lördag: Ett pass yogalates och på kvällen är det spelkväll hemma hos älskade Jaana.
 
Söndag: Titta på tusen serier och plugga.
 
Som sagt, en väldigt lugn vecka. Men jag kommer säkert på en massa spännande inlägg! Så oroa er inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0