En lugn vecka.

 
Förutom att jag har tränat för första gången på två veckor, färgat håret och pluggat så har jag faktiskt inte gjort någonting idag. Jag har tittat på en massa avsnitt av serien Suits och jag har lagat skaldjurspasta efter receptet som min kära vän Desirée gav mig. Dumma jag hade dock i aaaalldeles för mycket hummerfond och det slutade med att jag har ungefär en liter skaldjurssås över eftersom jag var tvungen att spä ut den med en himla massa grädde. Annars var den så himla himla god! Så lite nöjd över min prestation är jag ändå. Annars har jag just nu så himla ont i huvudet av att jag endast suttit framför två tv-apparater idag, min kära mac samt min kära tv. Så nu funderar jag på att ut och gå en sväng. För att rensa huvudet lite. Om cirka en och en halv vecka börjar min praktik på reklambyrån Eminent. Jag är både spänd och fruktansvärt nervös. Jag kommer få lära mig så himla många roliga och nya saker tror jag! Imorgon är det fredag, "yey!" säger en tjej som varit ledig nästan hela veckan. God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0