Glad fredag!

 
"Varför, vaaaarföööör har du inte uppdaterat din blogg Sofie?!" tänker ni. Och här är svaret, det är inte fint men det är sant: Jag har inte orkat. Jag har ätit skräpmat till tusen, tittat på hundra serier och städat vår lägenhet. Jag har återhämtat mig liksom. Återhämtat mig från ett hektiskt slut på December och 2013. Men nu är jul och nyår över och allt kommer att bli som vanligt! Självfallet kommer en del saker att förändras, men vi börjar 2014 som 2013 slutade tycker jag och tar förändringarna sakta men säkert. Idag skall jag jobba på Din Sko klockan 15-20, därefter kommer jag att komma hem till färdiglagad mat och fredagsmys. Längtar redan!
 
Hoppas ni hade en bra nyårsafton! Det hade minsann jag. Blogginlägg som ni kan väntas se inom snarast:
- Ett inlägg om vår nyårsafton.
- Mina nyårslöften och mål inför 2014.
 
Det är vad som står på agendan än så länge. Ni får ha en mycket fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0