Sista redovisningen.

 
Idag var min sista redovisning i kursen Grafisk Affärsverksamhet. Så himla skönt. Vi presenterade vår idé till ett notförlag som hade problemet att digitaliseringen av papper blir allt vanligare. Så vi skulle komma på hur de fortfarande kunde stanna kvar i branschen och följa digitaliseringen samtidigt. Det var många appar som redovisades och det var många som hade intressanta idéer. Redovisningen gick bra i alla fall, även om jag avskyr att redovisa helt själv inför mina klasskamrater. Jag undrar när jag egentligen kommer att komma över den rädslan. Såhär såg jag ut idag förresten! Jag har nya jeans med hög midja! Köpte de på Cubus. Så himla nöjd än så länge. Jag har så himla svårt för att hitta jeans som jag verkligen tycker om och tycker är bekväma. Det är väl därför jag mestadels använder klänningar. Men när det bara är 3 grader varmt ute måste man klä sig i något lite varmare. Men så har i alla fall min tisdag sett ut. Nu skall jag slappa inför en film eller lite TV-serier. Njuta av en ledig kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0