Tisdag.

 
Jisses, alltså. När skall jag ha tid till att blogga egentligen?
Mitt liv ser ungefär ut såhär just nu:
- Vaknar och beger mig till praktiken.
- Är på praktiken.
- Kommer hem från praktiken och lagar mat.
- Äter.
- Tittar på TV.
- Sover.
 
Och sedan börjar det om från början. Hur skall man vänja sig vid dessa 9-17-dagar? Det är ju så arbetslivet ser ut i verkligheten. Träningen skall vi dessutom inte snacka om! Den har verkligen hamnat sist i listan nu, vilket är jättejobbigt. Jag skall försöka träna tre gånger i veckan i alla fall som jag brukar. Får se till att träna mer på helgerna och i veckoslutet än tidigare då jag brukade sprida ut träningspassen över hela veckan. Jag vet inte, jag är helt enkelt inte den människan som tycker om att träna på kvällen. Jag gör verkligen inte det. Antingen är jag väldigt mätt för att jag precis ätit middag eller så är jag otroligt trött. Det är alltid roligare och skönare att träna på morgonen tycker jag. Dock vägrar jag gå upp 04.30 för att hinna träna innan jag skall åka till praktiken. Fredag, lördag och söndag får helt enkelt vara mina träningsdagar. Jag kanske kan klämma in en och annan torsdag också.
 
I vilket fall som helst går det bra på praktiken! Det är endast min andra vecka så det är svårt att säga hur allt kommer att vara. Men jag trivs väldigt bra och alla är väldigt trevliga. Imorgon är min sista praktikdag för denna vecka och torsdag samt fredag skall jag plugga. Jag längtar så himla mycket till sommaren. Lite värme och en examensfest är ju aldrig helt fel liksom. Förresten är det en gammal bild! Jag har inte klippt lugg på nytt eller så, fast att jag ibland så himla gärna vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0