Vecka 5.

Jag tänkte att ni skall få se hur min vecka har sett ut och hur de resterande dagarna kommer att se ut. Nu tänker ni att "man måste gå igenom veckan på en måndag och inte på en torsdag!", men joho! Allt är möjligt! Såhär full har den varit och kommer den att vara:
 
Måndag - Praktik, 9-17.
Tisdag - Praktik, 9-17.
Onsdag - Praktik, 9-17. Tränade på kvällen gjorde jag också minsann. Mycket duktig är jag.
Torsdag - Praktik, 9-14. Skall idag både träna och plugga. Är tanken i alla fall.
Fredag - Plugga ihjäl mig och jobba på Din Sko 17-20. Och träna.
Lördag - Jobba på Din Sko 9.30-16, därefter beger jag och Dan oss till fina Rebbe och Johan. Parmiddag ftw!
Söndag - LEEEEDIG!!!! Skall sova tills klockan är 10, träna huuuur länge jag vill och titta på tusen serier. YEY!
 
Ja, man skall ju inte säga att jag har för mycket dötid i alla fall. Spoken like a true projektledare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... Glöm inte att ni ska besöka oss, på söndag...!!

2014-01-31 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0