Stranden, grilla och bebisgos.

I onsdags var min sista lediga dag. I alla fall på två dagar och sedan är jag ledig lite igen. Det är ganska lyx när Dan har fått ett heltidsjobb och jag kan jobba på Din Sko så mycket de behöver mig utan att ha ångest för om vi skall klara av att betala räkningarna. I vilket fall som helst åkte jag, Sara och Ivan till stranden för att sola och bada lite. Det var otroligt varmt och jag har äntligen läst ut min bok och kan börja på en ny! "Vad tråkig den ser ut", sa Dan. En 17-årig flicka i Paris på 60-talet som träffar en pojke och blir kär? Precis min smak ju!
 
När vi hade badat färdigt åkte vi hem för att grilla lite.
 
Tröttnar aldrig på grillad mat.
 
Så lekte vi med Alicia tills hon somnade och klockan elva på kvällen åkte Sara och Ivan hem. Jag vill att Juli skall hålla sig kvar lite längre, några månader i alla fall. Är inte riktigt redo att släppa taget än. Hösten, redovisning av c-uppsatsen och nya kurser kan vänta lite till tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0