Carl på bal.

I söndags var det Carls tur att gå på bal! Carl går på Spyken i Lund och tar studenten imorgon. Han hade klätt upp sig i frack och fick stå modell i mammas och pappas trädgård.
 
Snygg lillebror! Tur att vi har så otroligt bra gener.
 
Carl gick på balen med sin kompis Camilla. De har känt varandra sedan de var 13 år och Camilla går också på Spyken samt tar studenten imorgon. Så det passade ju sig!
 
Finfint par!
 
Camilla var urtjusig i en blå skapelse som hennes mamma hade sytt (!!!). Jag vet i alla fall var jag skall beställa min blivande brudklänning numera.
 
Så åkte vi vidare till Bjärred för att sluta upp med Anna och Max!
 
Mycket tjusiga.
 
Vi fotograferade massor!
 
Fina Camilla!
 
Stiliga pågar!
 
Så åkte vi in till Lund och träffade bland annat Emma och Pontus som också var väldigt tjusiga!
 
Otroligt mycket folk!
 
Och så kom Camilla och Carl trippande!
 
Så fick de dricka champange och Carl var hemma halv åtta på morgonen. Det är så det sista året på gymnasiet skall firas! Imorgon tar han minsann studenten! Det var hela sex år sedan jag tog studenten, alltså SEX ÅR!! Är otroligt gammal känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0