Certifierad produktionsledare.

 
Minsann hörrni! Idag fick jag hem mitt certifikat! Som ni vet tar jag examen i sommar och fast att jag inte är heeelt klar med min uppsats så kunde jag ändå få mitt certifikat. Man fick nämligen delta på cermonin så länge uppsatsen var 80% klar och en blivit godkänd på ett slutspurtsseminarium, vilket jag blev! Nu har jag bara en nedrans diskussion kvar och skriva och en slutsats att dra och därefter är det gooodbye C-uppsats och hej hej examen! Uppsatsen skall lämnas in i slutet på juni och i augusti skall jag presentera den. Så vad är mina planer härnäst? Mina planer är att göra en massa roligt i sommar (vi återkommer till det i ett annat inlägg) och till hösten är tanken att jag skall läsa en 30-poängskurs och ta en dubbelexamen. Jag vet, sjukt driftigt av mig. Men nu taggar vi sommar tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0