Picknick i Löddeköpinge.

I lördags bestämde jag, Markus, Mikael, Caroline, Dan, Rasmus, Ruben och Henrik oss för att grilla i Löddeköpinge! Vi var superduperdumma som satte engångsgrillen på gräsplätten och när den väl var tänd så kunde vi inte riktigt flytta den. Men vi laddade upp med vatten och var jätteuppmärksamma! Det skall absolut inte hända igen!
 
Älskar den här bilden. Detta var så inte stämningen på picknicken, haha.
 
Jag hade bunkrat upp med massa mat! Potatissallad, soyakorv, champinjoner, sparris och majskolv. Gott!
 
Fina vänner och en bra början på sommaren.
 
Gott och grillat! Ja, inte potatissalladen då. Men resten!
 
Jag och Carro var söta <3
 
Och som ni vet köpte jag såpbubblor som blev populärt att roa sig med.
 
 
Dessutom spelade vi fotboll. Sofie var väl inte superduperduktig kan jag säga.
 
Så satt vi på gröningen tills klockan slog 23 och då gick vi in till oss i ett par timmar. En finfin lördag i det underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0