Torsdag: Carl tar studenten.

I torsdags tog som sagt min lillebror Carl studenten. Jag klädde upp mig i min nya klänning. Där bak ser ni Dan som knyter skorna. Hej, hej.
 
Så åkte vi in till Lund!
 
Vi landade på Spyken för att ta emot dagens student.
 
Så sprang hans klass ut!
 
Erik tog också studenten!
 
Carl var glad!
 
Gustav också!
 
Emma tog också studenten, yey!
 
Fina Carl!
 
Pontus tog också studenten och var glad.
 
Så sprang Camillas klass också ut och vi kramade om henne också.
 
Efter att Carl åkt flak i en timme kom han hem.
 
Vi åt oxfilé till middag som är så otroligt gott.
 
Sedan var det dags att öppna presenter!
 
Av Sös fick Carl denna fina tavla och pengar.
 
Av mig och Dan fick han en fluga och matchande näsduk.
 
Sedan var det dags att byta om för att dra vidare ut.
 
Först stannade vi till hos Camilla på hennes studentfest. Där bjöds det på livemusik!
 
Därefter åkte vi till Pontus studentfest! Där bjöds det på tårta och baileys. När klockan var 23 var det dags för studenterna att åka till Lund för att dansa runt på Tegnérs. Då tackade jag och Dan för oss och gick hem. Dagen efter var det ju dags för nästa bror att ta studenten och hur den dagen såg ut får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0