Vecka 23.

Förlåt för sent blogginlägg men har haft fullt upp idag! Men vi skall ändå titta på hur denna veckan ser ut.
 
Måndag: Idag har jag varit i skolan, köpt födelsedagspresenter i Malmö, blivit klar med min flädersaft OCH skall plugga efter vi har tittat på Game of Thrones. Fullspäckad måndag!
 
Tisdag: Imorgon fyller mina småbröder hela 19 år! Helt galet vad de växer. Så först skall jag jobba 9-18 på Din Sko och därefter skall vi fira bröderna på restaurang Lucy's här i Löddeköpinge.
 
Onsdag: På onsdag jobbar jag 9-17 på Din Sko och därefter skall jag pluuuuugga. Gah på min jäkla uppsats alltså.
 
Torsdag: LEDIG! Skall klippa luggen 9.30 och därefter skall jag plugga hela dagen!
 
Fredag: På fredag är det en röd dag och Nationaldagen! Då skall vi fira att Jaana tar examen med en heldag i Malmö.
 
Lördag: På lördag jobbar jag först på Din Sko 12-17 och därefter skall jag och Dan till Skurup för att fira att Rebbe har fyllt år!
 
Söndag: På söndag skall jag plugga. Dessutom skall min lillebror Carl på bal i Lund! Det får man inte missa.
 
Som ni märker är det mycket som händer i veckan. Men det ska bli kul! Det är såklart roligt när det är mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: jawna

Fullt upp!! Längtar efter att få träffa dig på fredag <3

2014-06-03 @ 11:20:04
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0