Dans 30-års dag.

Så Dans 30-års dag började med tårta och ett gigantiskt paket serverat på sängen. Jag försökte sjunga också men tappade liksom bort orden. Så det blev tre sånger hopklistrade istället.

I present fick Dan en kaffekokare som han hade en önskat sig. En moccamaster!

Så åkte jag till praktiken och när jag hade slutat köpte jag ballonger. För självklart skall man få ballonger när man fyller något så stort som 30! Dock smällde den ena på stadsbussen och ett antal människor tittade surt på mig. Så Dan fick bara två ballonger, men bättre än inga!

Så kom jag hem, vi åt lite mer tårta och Dan fick öppna sina andra paket. Han fick bland annat en Big Bang Theory-mugg! Sedan fick han snapsglas med Game of Thrones-tema också. Därefter fick Dan välja vilken film vi skulle se och som den dåliga flickvän jag är somnade jag på soffan redan klockan 21. Men så är det när man ätit massvis med tårta och gått upp klockan 6 fyra dagar i rad. En mysig födelsedag fick Danis i alla fall och nästa vecka skall vi fira den ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0