En fullspäckad sommar.

Vet ni hur mycket som kommer att hända i mitt liv den här sommaren? Så otroligt mycket! Tyckte att vi skulle kika på det.
 
- Sommaren börjar med att jag och Dan tar examen. I slutet på maj skall vi redovisa våra uppsatser och får förhoppningsvis godkänt.
 
- Därefter fyller mina småbröder 19 år den 3:e juni. Grattis till dem.
 
- Vi fortsätter juni med att båda mina bröder tar studenten. YEY! Nu är de stora och skall plugga vidare eller ut i arbetslivet.
 
- Sedan fortsätter vi till juli. Juli är Nejas och Robins månad tycker jag. De skall gifta sig i mitten på juli och förutom bröllopet är det möhippa och svensexa som skall fixas. Jag är brudtärna förresten! Så himla kul!
 
- I augusti så skall vi antagligen gå på dop. Det är ju inte helt bestämt men jag har hört rykten om det. Annars är det en och annan som fyller 30 år och någonstans skall vi få in min och Dans examensfest också.
 
Så himla smockfullt. Men jag hoppas vi hinner med lite sol, bad och semster också. Jobba måste vi göra i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: jawna

Äh, sommaren är lång (fast ändå inte) och allt det där tar kanske upp två veckor sammanlagt :D Massaaaa parkhäng i Malmö och Debaser ska du hinna med också! Tihi.

2014-03-19 @ 17:59:47
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Frida

Hyr in denna till möhippan!? http://slaventommy.blogspot.com

2014-03-19 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0