Fler klänningsfrågor.

Du verkar beställa mycket från asos :) Hur är det med frakt och tullavgifter och så?
Svar: Ja, jag beställer alldeles för mycket från Asos.com. Haha. De har gratis frakt! Så himla skönt. Det är typ det bästa av allt, att slippa den kostnaden som på något sätt känns så onödig. Asos huvudkontor ligger i Storbritannien, Englad och därför slipper man tullavgifter. Tullavgifter uppstår mer när man beställer saker från USA eller Kina. Har jag för mig i alla fall! Annars har jag haft en himla tur i typ 4 år. Haha.
 
Var kommer denna fina klänning ifrån?
Denna klänning är faktiskt från H&M! Den är från Everyday-avdelningen och går därför att hitta nästan var som helst. Den kostar 149 riksdaler och finns i svart också! Den jag har är mörkblå. Jätteskön!
 
Om ni har fler frågor så fråga på bara! Jag svarar.
 

Kommentarer
Postat av: Z

Tack för svar :) Kom på fler frågor om Asos. Hur är UK storlekarna? Vad kostar det om man vill skicka tillbaka plagg?

2014-03-26 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0