Nejas 25-års middag.

Efter vi kommit hem från Tyskland i lördags gjorde jag och Dan oss i ordning för Nejas 25-års middag. Men allra först stannade vi till hos Sara och Ivan för lite bebisgos! Oh, Alicia <3
 
Sedan hem till Neja som fick öppna sina presenter! Av mig och Dan, Rebbe och Johan och Ivan och Sara fick hon lite Tine-K saker. Hon fick dessutom blommor som jag köpt i en riktig blomhandel! Det ni! Fy sören vad dyrt det är med plockblommor förresten. Helt galet. Verkligen jätte synd eftersom man så gärna vill fylla sin lägenhet med blommor.
 
När alla hade anlänt var det dags för middag! Flygande Jacob blev det till middag. Himla gott! Förstod först inte att det var Flygande Jacob då det liksom kändes extra lyxigt.
 
Till efterrätt blev det marängswiss såklart! Nam, nam.
 
Födelsedagsgrisen!
 
Så spelade vi "Med andra ord" och jag höll på att skratta sönder så trött jag var. Vi åkte hem ganska så tidigt och i bilen hem somnade jag helt utmattad. Så himla mycket som händer och skall göras nu. Vi tackar Neja för en fin lördagkväll och grattis till dina 25 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0