Bara ben och treklöver.

 
Jag tänkte att ni skulle få en av årets första bilder på en sommaroutfit i genom en tråkig mobilbild! Den här värmen gör mig så förvirrad, i alla fall innan jag har vant mig. Det är kallt på kvällen och då måste man klä sig varmt men på dagen är det cirka 20 grader varmt. Så jag sprang runt i sovrummet och försökte febrilt leta reda på en klänning att ha på sig på mammas och pappas middag. Efter att ha slitit i håret lite blev det tillslut denna mörkblå bakelse med treklöver och bara ben. Men då var vi så pass sena och jag hade blivit på dåligt humör så det blev inga ordentliga outfitbilder. Men jag tror ni blir ganska nöjda ändå! Nu vill jag ha 25 grader varmt, sol och gärna sommarlov. Får hoppas att det blir fint väder i Stockholm på söndag så att jag kan hålla sommarlov där ett par dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0