Paj.


Tänkte skriva ett litet matlagningsinlägg idag men så upptäckte jag att batterierna i min kamera var urladdade.. Så ni får en sådan här halvtråkig mobilbild istället! Idag åt vi kyckling/broccoli/zucchini-paj! Blev så himla gott. Jag gör alltid pajskalet på grahamsmjöl så att det blir extra mycket fibrer och så känns inte magen så uppsvullen efteråt heller. Jag älskar i alla fall paj och kan äta det hur ofta som helst. Det går ju att göra så många olika varianter, att man liksom inte riktigt tröttnar på det. Annars har pluggat HELA dagen. Verkligen hela dagen och skall antagligen plugga lite till ikväll. Okej, sprang en sväng imorse också och ska gå ner till gymmet. Jag blir så himla rastlös när jag sitter och pluggar en hel dag och då är det perfekt med ett pass på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0