Vad är väl en bal på.. Grand Hotel?

När jag var 5 år gammal föddes mina småbröder. I år fyller de 19 och tar studenten. Helt galet. Idag var det dessutom dags för min ena lillebror att gå på balen! Jag anlände klockan 10.30 hemma hos mina föräldrar och tvingade lillebror att ta på sig sin utstyrsel och bli fotograferad.
 
Christoffer läser på Ljud- och Bildskolan i Lund och ikväll skall hans årskull ha bal på Grand Hotel. Smokingen är pappas gamla och passar min två meter långa lillebror alldeles utmärkt. Till den bärs självklart en vit plisserad skjorta.
 
Totte kände sig lagom graciös som modell.
 
Väldigt stilig!
 
Flugan matchas självklart med maggördeln och är i samma färger. Till detta ansvänds lackskor, precis som det skall vara! Nu är stiliga lillebror iväg för att möta upp sina vänner och för honom väntas en mycket rolig kväll. Tänk att min bal var så himla, himla längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0