Vårruset 2014.


Så hur gick nu Vårruset egentligen? Det gick bra! Jag sprang hela vägen utan att stanna, vilket är mer än vad jag jade hoppats på. Vid 3 kilometersskylten började det bli lite tungt, men så kom Pharell Williams "Happy" i hörlurarna och jag peppade mig själv till att springa vidare. Jag är väldigt nöjd med min insats då jag verkligen trodde att jag skulle stanna någon gång. Tiden blev 34.40 vilket är 1.40 sämre än vad jag sprang på löparbandet. Men det kvittar liksom, jag är sjukt nöjd ändå.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Riktigt bra jobbat Sofie! Kom ihåg att det alltid är lättare att springa på löpband. Ute har du olika underlag, vindmotstånd, nivåskillnader.. Så det är inte så konstigt om det tog lite längre tid. Men du sprang ju hela vägen!!! :D

2014-05-06 @ 11:20:07
URL: http://jawnas.se
Postat av: miaandersson

Sofie du fick bättre tid än så. Tiden startade med första gruppen 😜

2014-05-06 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0