Vecka 21.

Så ska vi titta på veckans schema eftersom det är lite fler saker som händer denna vecka!
 
Måndag: Är relativt lugn. Idag börjar jag dagen med en löpningsrunda och kommer därefter sitta med min uppgift hela dagen. Om jag har tid skall jag även gå till gymmet en sväng.
 
Tisdag: Också en pluggdag. Inte mycket annat som ska hända.
 
Onsdag: På dagen skall jag sitta med min uppsats och på kvällen är det lite saker som händer! Först så åker jag, Desirée och Jaana till Triangeln i Malmö för att få vår bok "Det handlar om dig" signerad av självaste Sandra Beijer själv, författaren alltså. Det får man ju inte missa! Därefter åker jag ner till Västra Hamnen och skolan för att gå på avslutningsmiddag med min klass. Det skall bli trevligt!
 
Torsdag: Plugga, plugga och åter igen plugga. Sista dagen jag har tid med att sitta med min uppsats och skall skicka in 80% av den!
 
Fredag: Skall först åka in till skolan klockan 08.00 för att se när några i klassen presenterar sina examensarbeten. Därefter skall jag och några klasskompisar fira att det ungefär är sommarlov, även om vissa inte är helt klara med sin uppsats. Sedan åker jag till Åkarp för att gå på bröllopsmingel! Dans kusin gifter sig nämligen på fredag och vi skall dit för att fira dem.
 
Lördag: På lördag jobbar jag 9-16 på Din Sko och därefter är det packning som gäller! Och lite pluggning om jag har lite kvar.
 
Söndag: På söndag åker jag till Stockholm! Dan skall åka till huvudstaden för att träffa det företag han har projektarbete med och då passar jag på att följa med och träffa mina kusiner som bor där uppe. Jag skall bo hos min kusin Frida och besöka alla H&M-affärer som finns på Drottninggatan. Jag kommer hem igen på tisdag!
 
Och så kommer min vecka att vara!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Har en liten fråga☺️Har själv också katt men känner mig ofta tvungen att vara hemma mycket för att katten inte ska kännas sig ensam, får dåligt samvete så fort jag är iväg på något! Ser att du ofta har fullspäckat schema och som när ni nu ska iväg ett par dagar, hur gör ni med katterna då? Har du aldrig dåligt samvete för katterna om du är borta mycket?

2014-05-20 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0