Vecka 22.

Klart att ni skall få ett litet schema för denna vecka också!
 
Måndag: Idag är jag som sagt i Stockholm och skall alldeles strax bege mig in till stan. Jag ska kika i affärer, luncha med min kusin Elin och ikväll får vi se vad som händer! Men det är fint väder och här är himla mysigt!
 
Tisdag: Imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad vi skall göra. Jag vet att vi skall in en sväng på stan igen men annars får vi se vart dagen tar oss! Det känns skönt att inte ha allt utplanerat. Klockan 18.27 går mitt tåg hem i alla fall. Såhär ledsen är jag för det: :( :( :( :'(
 
Onsdag - Söndag: Plugga och träna. Jag skall skriva en oppositionsrapport på två uppsatser till ett seminarium vi skall ha nästa vecka. Annars skall jag försöka att sola och bara ha det bra!
 
En ganska lugn vecka bortsett från Stockholmstrippen. Men det förtjänar jag minsann! Nu skall jag in till stan och hitta en massa kläder att ta hem! YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0