James Blunt och en sväng på stan.

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har varit så himla dålig på att ta "dagens klädsel"-fotografier på sistone. Jag har liksom blivit så himla obekväm med det så jag har struntat i det istället för att ta itu med min obekvämlighetskänsla. Så nu tänkte jag i alla fall bjuda på några "Såhär ser jag ut idag"-bilder innan jag tar bussen till Malmö för att möta Sös
 
Idag har jag på mig min finaste höstklänning. Den är liksom fin, färgglad och mysig på en och samma gång. På Zara hittar ni den.
 
Men ja, här står jag i köket och poserar med smutsig disk. Hatar att diska, är nästan det värsta som finns.
 
Nåja, luggen har i alla fall blivit något för lång och lockarna är lagom lagda. Precis som jag tycker om att ha det.
 
Läppstiftet är Isadora och heter Deco Rose om någon undrar.
 
Trevlig lördag på er nu och glöm inte att äta god mat och kanske dricka ett och annat glas vin. Det skall jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Therése

Fina kusin! :) ♡

2014-10-13 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0