Löddekändis.

Förra veckan åkte den här tidningen ner i brevlådan.
 
Hallå! är en ny tidning som har börjat skickas ut i Kävlingekommun. Vad trevligt tänkte jag.
 
Och när jag slog upp förstasidan i tidningen hittade jag en bild på en riktig pudding. Men, vänta! Det där är ju jag!
 
För några veckor sedan var det nämligen en journalist som stannade mig efter att jag hoppat av bussen. Han frågade om jag ville vara med i tidningen och svara på några frågor om Skånetrafiken. Jamenvisst! sa jag och var så himla glad över att jag både orkade duscha och sminka mig på morgonen. Jag är faktiskt väldigt nöjd med Skånetrafiken då förbindelserna från Lödde har förbättrats och speciellt till Malmö, dit jag ofta åker. Älskar hur de citerar mig med att det är så himla bra att bussen går hem klockan 02.30 en lördagkväll. Då kan man ju vara ute och fääZta länge! Haha.
 
Så där är jag, bredvid Malmborgsannonsen för lax och ost och ser så himla glad ut. Det är ju inte helt fel minsann. Nu skall jag klippa ut mig ur tidningen och sätta mig på kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej... Har oxo bilden utklippt..............

2014-10-08 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0