Några mobilbilder.

Tänkte att vi kunde titta på några mobilbilder jag tagit på sistone. Såhär vardagsmässigt bara. Igår gjorde jag mig i ordning för att ta mig in till skolan. Det regnade och jag tog myskläder.

Kom underfund med att det kanske är helt okej att ha sadelskydd ändå.

Snapchatade med Regina när hon skickade bilder på konstiga bud hon fått.

Blev otroligt arg över att Saga åkte ut ur Paradise Hotell. Vill att Paow ska åka hem igen och inte vara med i årets säsong.

Idag var jag och Elin ute och gick i ösregn. Elins hund Nikki fick följa med på en liten runda. Nikki är nog (utan att överdriva) världens fluffigaste hund.

Och till frukost lagade jag världens mest perfekta kokta ägg.

Mer perfekt än såhär blir det ju inte. Jag som inte ens tog tiden! Och det var mina senaste mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0