Torsdag.


Idag har jag inte hälsat på er alls! Så himla dåligt av mig. Jag har bara haft ont i magen, hängt framför Super Mario och tagit med Isa till veterinären. Hur allting blev med Isa skall ni få lite uppdateringar om, men allting verkar ganska bra ändå. Förresten så är nog Wii U det roligaste som hänt mig på sistone. Jag kan bara inte sluta spela. Det är nästan så att jag skall köpa "Donkey Kong" och få en riktig nostalgikick! För inte var det väl bara jag som spelade det när jag var liten? På världens minsta tjocktv och allt? Det hade varit kul att för en gångs skull spela det med ordentlig bild på TV:n och på en stor TV dessutom! Men kanske skall man ta tag i livet istället? Det gör vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lanja - www.lanjas.com

ffiiiiiin

2014-11-01 @ 14:17:47
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0