Vecka 41.

Som vanligt börjar vi veckan med att titta på hur mitt schema kommer att se ut.
 
Måndag: Idag skall jag inte göra så mycket. I eftermiddag skall jag träna och annars skall jag mestadels plocka undan lite här hemma och städa. Det är ju även vegetarisk måndag som kommer att bjuda på ett nytt spännande recept! Om det blir gott är ju en helt annan fråga.
 
Tisdag: Imorgon skall Isa till veterinären och kastreras klockan 8.45. Stackars liten, men det var faktiskt på tiden. Hon är trots allt tre år nu. Annars skall jag träna och plugga lite.
 
Onsdag: På onsdag skall jag vara i skolan hela dagen. Vi skall ha handledning för vår uppsats och förbereda en presentation av en gruppuppgift. Spännande.
 
Torsdag: Träna, plugga och så vidare.
 
Fredag: På fredag har jag en redovisning i skolan och därefter skall jag och Dan hålla helg med tacos och Idol. Älskar fredagkvällar! De är liksom heliga.
 
Lördag: På lördagdag skall jag först träna och sedan skall jag och Sös på konsert i Malmö och titta på James Blunt. Det skall bli riktigt mysigt!
 
Söndag: Vilodag!
 
En lagom upptagen vecka måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0