Afterwork hos Eminent.

Igår var jag bjuden på ett afterwork-event hos min gamla praktikplats, Eminent reklambyrå! Tack för inbjudan sa jag och dök upp prick klockan 16. Jag fick en öl med Eminents VD Oskar på, lagom flott tyckte jag.
 
De har även ett samarbete med ICA Malmborgs där man kan vinna en sådan här elcykel! Sam var mycket nöjd med de fina skisserna som han ritat och som pryder elcykeln.
 
Det var i mitten på september men ändå 20 grader varmt, helt galet. Så vi satt ute, åt hummus och plötsligt anlände 20 personer till som också ville dricka öl med Oskars ansikte på. När klockan var kvart över fem var jag tvungen att bege mig på familjemiddag och tackade för mig. Hur fint är det inte som föredetta praktikant att bli bjuden på ett sådant här event? Jag blev så himla glad och saknar Eminent väldigt mycket. Världens bästa praktikplats om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: jawna

Men gaaah vad gott det ser ut..!

2014-09-20 @ 15:19:19
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0