En heldag med vänner.

I lördags åkte jag, Dan, Rebbe, Johan, Sara och Ivan hem till Robin och Neja för en heldag fylld med äventyr. Dagen började klockan 10 med en brakfrukost!
 
Molly var glad.
 
Alicia också!
 
Världens finaste guddotter <3
 
Så körde jag, Neja, Rebbe och Sara iväg för att shoppa och lämnade våra pojkvänner hemma. Vi körde skånerunt kändes det som. Vi var i Helsinborg och Höganös och allt däremellan. Jag köpte INGA kläder till mig, så besviken. Haha. Men jag hittade ganska många saker på IKEA.
 

I Höganäs hittade jag voluspaljus och en otroligt fin fåtölj som snällt fick stanna kvar i butiken.


Funderade på att köpa den här tavlan tills jag såg att den kostade 6900kr. Då nästan sprang jag ut ur butiken. Vem vet, det kanske kostar att bara titta på den?


Men så hittade jag den här gigantiska elefanten för ENDAST 12000kr! Värsta fyndet! Alla vill väl ha ett gigantiskt elefanthuvud på sin vägg hemma?


Tillslut hamnade vi på IKEA där jag fyndade en massa bra saker som jag visar i ett annat inlägg! Neja var lagom trött precis som oss andra efter en hel dag med shopping.

När vi kom hem igen var det dags för mat! Och vad är bättre än tacos en lördagkväll?
 
Istället för att endast ha köttfärs kom Neja på att vi kunde ha pulledpork till också, så att det blir lite variation. Väldigt gott!
 
 Så drack vi cider, tittade på våra fynd och pratade världsproblem. Väldigt mysig dag med fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0