En onsdag i Malmö.

Idag åkte jag in till Malmö för att möta upp Desirée och gå en sväng på stan. Det var otroligt varmt ute och det känns inte alls som september. Skönt tycker jag. Sommaren fick ett sådant plötsligt avslut när det från ingenstans blev 13 grader varmt.
 
Väl i Malmö skulle jag och Des hämta ut vårt startpaket inför Midnattsloppet på lördag. Vi fick vars en tröja och ett chip som skall sitta i skosnöret. Nu håller vi bara tummarna på att jag klarar av att springa hela milen.
 
Efter att vi sprungit runt i ungefär 278 affärer så var det dags att äta lite middag! Casual Street Food ligger precis vid spångatan i Malmö och serverar otroligt goda fishtacos.
 
Mitt fina sällskap.
 
Ser ut som jag har handlat tusen saker, men det har jag inte. Jag handlade faktiskt bara EN sak till mig själv och det var en löpartröja. Resten är startpaketet från Stadium och doppresenter till fina Alicia som skall döpas på lördag. Så det blev ingen klänning idag minsann! Överlag en väldigt bra onsdag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0