Företagar-Dan.

Jag tänkte att vi skall titta på en rolig grej. Det började med att jag och Desirée började skoja om att Dans namn fanns på en tobaksaffär. Jag har för mig att den hette "Dans livs" eller något liknande, och vi skämtade om att Dan minsann är så himla fyndig som har gått och blivit egenföretagare. Men sedan så började vi se hans namn ÖVERALLT.
 
På akademibokhandeln hittade jag en bok med Dan Anderssons samlade dikter. "Har du skrivit en bok?" frågade jag Dan, "Självklart!" svarade han.
 
Desirée skickade en bild på den här bakelsen. Nu har han visst blivit konditor också?
 
Desirée hittade även hans namn på ett cigarettpaket. Dan som inte ens röker liksom?
 
Och även, mitt i Malmö, så har han öppnat ett växlingskontor. Jag tycker att han tar mycket dåligt betalt för sina olika företag för någon ökad lön har han minsann inte fått. Eller så gömmer han pengarna precis som i Breaking Bad och kanske så är väggarna här hemma i lägenheten fulla med pengar. Man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Des

Hahaha!! Så bra inlägg!! :) :) :)

2014-09-21 @ 18:29:27
Postat av: Regina

Haha!

2014-09-21 @ 20:08:37
URL: http://egoinas.se
Postat av: jawna

Haha, börja riva ner väggarna ;)

2014-09-21 @ 22:00:27
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: M

Dan the man with a masterplan!! Hihi :-)

2014-09-22 @ 08:59:13

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0