Ni glömmer väl inte bort att köpa årets Rosa Bandet?

Ni har väl inte missat att man redan kan köpa årets Rosa Bandet och andra saker såsom ICA-påsar och sallad där en viss procent av kostnaden går till cancerfonden? Själv var jag härom dagen helt klädd i rosa. Mycket snyggt tycker jag.
 
Alltså jag kan inte hjälpa det, men jag brinner så för sådana här saker. Jag vill liksom hjälpa till så mycket som möjligt. Så jag har varit världsförälder i UNICEF i cirka fem år, varit fadder i WWF i 6 månader och jag väljer att köpa den dyra, rosa plastkassen för 5 kronor istället för den billiga för 2. Jag har köpt Rosa Bandet i fyra år i rad nu och har köpt både armband och tavlor från ungcancer.se. Men ändå känner jag att jag inte gör tillräckligt, jag vill göra mer och jag tror att det finns många av er som känner samma sak. Man tycker att det egentligen bara är småsaker, men det kan ju göra skillnad och det är så vi måste tänka. Så köp du årets Rosa Bandet du också. Hur fint är det inte förresten? I år är det Camilla Thulin som har designat det och det är ju inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0