Varberg, lördag.

Så i lördags vaknade jag och Sara W vid 9-tiden och bestämde oss för att ut och gå en runda. Niclas var vänlig och följde med oss.
 
Först skulle Alicia äta lite frukost bara.
 
Obeskrivlig kärlek till den här lilla <3
 
Så gick vi ner till havet för att känna på vattnet som var ganska kallt och när vi därefter kom tillbaka hade resten av huset vaknat också. Vädret var ganska fint så det passade ju dessutom perfekt.
 
Så började de andra fixa med brunchen som skulle ätas runt klockan 12.
 
Älskar Sarah och Niclas stuga. Den är så himla fin, en riktig fristad liksom.
 
Så dukades det fram mimosas.
 
Jordgubbar.
 
Rösti och bacon.
 
Pannkakor, äggröra, bullar, ost, nutella och mycket, mycket mer.
 
Otroligt gott och vi var otroligt hungriga.
 
Sara W, Dan och Philip!
 
Så satte vi oss ute i höstsolen för att äta.
 
Det var otroligt varmt och vi kunde sitta ute utan jacka och allt. WOHO! Bästa september någonsin.
 
Det var dagen innan Niclas födelsedag och vi hade köpt ett paket. Han fick spelet "absolut överens" som vi spelade lite senare, roligt tyckte jag!
 
Efter att vi ätit upp, pratat om världsproblem och spelat lite var det dags att förbereda sig inför kvällen. Björne var där och glad över att det var lördag!
 
Så jag bytte till finkläder medan de andra lagade mat. Jag vet, så dålig. Men vi var redan så himla många i köket och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
 
Sös och Emelie förbereder inför middagen. De viker näckrosservetter och allt.
 
Dan och Niclas.
 
Alicia i sin gåstol.
 
Bromance!
 
Så blev det dags att äta. Vi hade en kväll med grekiskt tema och all mat var grekiskt inspirerad. Det kan ha att göra med att Sös, Niclas, Sarah H, Emelie och Philip precis hade varit på Rhodos. Jag är ganska säker på att det hade med det att göra faktiskt.
 
Så, vegetarisk moussaka, grilalde grönsaker, kycklingspett, potatis i folie, grekisk sallad och tzatziki. Gott!
 
Emelie, Sarah H och Niclas.
 
Efter maten blev det såklart lösgodis som Sara W hade handlat.
 
Sös!
 
Så spelade vi "med andra ord", drack vin, åt ännu mer godis och somnade halv två på natten. Dagen efter vaknade jag fortfarande mätt vilket kanske inte var så konstigt. Några bilder från söndagen kommer ni också att få se i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: J

Asså, vilken gullig unge Alicia är! :)

2014-09-16 @ 14:23:41
URL: http://jawnas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0