Vecka 36.

Så var det plötsligt september och sommarens slut är verkligen ett faktum. Jag tänkte att vi skulle titta på hur denna vecka kommer att se ut för mig.
 
Måndag: Idag reste Dan till Stockholm och jag är själv igen. Så idag skall jag bara göra sådant som jag känner för. Jag skall titta på tusen Mad Men-avsnitt och äter rester från lördagen. Ikväll skall jag också springa en runda.
 
Tisdag: Imorgon börjar skolan. Jag har ju tagit examen men skall läsa en kurs som heter Organisation och ledarskap 3. Jag kommer i januari ta en dubbel kandidatexamen.
 
Onsdag: Träffa Desirée i Malmö och hämta våra tröjor till Midnattsloppet på lördag. Dan kommer dessutom hem onsdagkväll.
 
Torsdag: Jag antar att jag kommer att ha lite att plugga och får helt enkelt boka in det på torsdag.
 
Fredag: Föreläsning 13.30-16.
 
Lördag: Alicia skall döpas på lördag och jag är minsann stolt gudmor! Det skall bli jättemysigt och längtar efter att få pussa på Alicia extra mycket. På kvällen är det dags att springa Midnattsloppet.
 
Söndag: Vila, titta på TV och eventuellt plugga.
 
På något sätt skall det ändå bli skönt att komma in i vardagsrutiner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0