Vecka 40.

Förlåt för att jag inte har bloggat någonting i helgen. Jag har verkligen inte orkat. Jag har varit helt slut fast att jag egentligen inte gjort något som är utmattande. Men jag tänkte att vi skulle titta på hur denna veckan ser ut!
 
Måndag: Idag skall jag till Malmö för att träffa Jaana och gå på stan lite. Ikväll skall jag träna. Dessutom är det vegetarisk måndag idag! Idag blir det inget speciellt men jag kommer ändå visa vad vi skall äta.
 
Tisdag: Imorgon blir det en heldag i skolan. Först skall jag träffa min skrivarkompis Louise klockan 12.30 och därefter har jag seminarium fram till klockan 15.00.
 
Onsdag: Först vara i skolan klockan 11.00 och sedan träna.
 
Torsdag: Träna, plugga och sådant där.
 
Fredag: Samma som torsdagen. Dessutom är det ju Idol på fredag som jag slaviskt följer.
 
Lördag: På lördag skall jag nog träffa mitt kära Malmögäng för en kväll ute. Det vankas middag och dans minsann.
 
Söndag: På söndag skall jag ta det lugnt och göra sådant som jag glömt göra i veckan.
 
Det kommer bli en väldigt lugn vecka med andra ord och det är väldigt skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0