Green matmarknad och inflyttningsmiddag.

I lördags skickade Desirée ett sms till mig och frågade om jag ville hänga med på ett evenemang på Green Matmarknad i Malmö och såklart ville jag det!
 
Vi stod i kö i 30 minuter, fick vars en goodiebag, drack ett gratis glas vin och fick smaka av diverse produkter.
 
Det var ganska mycket folk om vi säger så.
 
När klockan var 17.47 tog jag två stadsbussar bort till Bunkeflostrand. Jag och Dan var nämligen hembjudna till Rebbe och Johan för att spana in deras nya lägenhet. En liten inflyttningsmiddag kan man säga! Rebbe hade dukat superfint.
 
Inredningen hemma hos Rebbe och Johan är så himla fin. Stilrent och modernt!
 
I inflyttningspresent från mig, Dan, Sara, Ivan och Neja och Robin fick Rebbe och Johan den här ljuslyktan från Skultuna.
 
Så var det dags för förrätt! Laxtårta! Mmmmmm.
 
Så diskuterade vi både löpning, kollektivtrafik och teknik.
 
Till varmrätt blev det fondue!
 
Dan var såhär nöjd över det.
 
Alicia har blivit så himla stor nu. Kan gå och allt! Stora, stora tösen.
 
Hon tyckte dessutom att Dan var jätteintressant, klättrade upp i hans knä några gånger och ryckte i hans skjorta. <3
 
Till efterrätt hade Rebbe gjort en supergod cheesecake med smak av hallon. När klockan var drygt tolv tackade vi för oss och kramade om våra fina värdar för att köra hem i regnet igen. En mycket bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0