Puderrosa och gäss.

Såhär lördagsklädd var jag igår när Sara, Ivan, Alicia, Sarah H och Niclas var på besök! Vi beställde thaimat från Basilika och uppdaterade varandra om vad vi hittat på sedan vi sågs sist. Hur kvällen såg ut får ni se i ett annat inlägg!
 
I vilket fall som helst hade jag på mig en tröja från H&M. Det är en likadan som jag har i gul, fast den är puderrosa med svarta fåglar som ser ut som gäss. Både Sara och Neja hade köpt hem den här och när jag såg den var ju jag också tvungen att köpa den. Det är så bra när man har vänner med fin klädstil, då kan man härmas.
 
Byxorna är gamla men är lika fina för det! De kommer från Lindex. Håret skall klippas på lördag förresten. Hur, hur, hur?! Det är frågan. Jag har hört att flintskalligt skall vara superinne i sommar. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0