Vecka 32.

Så var 3 veckors underbar semester över och det var dags att börja jobba igen. Därför blir det att komma igång med vanliga rutiner igen, och däribland veckans schema såklart! Det är en ganska lugn vecka denna veckan, så därför har jag gjort en komprimerad version.
 
Måndag - Torsdag: Jobba! Det känns konstigt att helt plötsligt gå upp klockan 6 på morgonen efter att ha sovit till cirka 10 varje morgon. Men det skall också bli skönt att komma igång igen. Bortsett från att jobba skall jag springa, hänga på gymmet, laaaaga mat (skall bli skönt att äta lite hemlagad mat nu och inte så mycket snabbmat och umgås med Dan. Skall försöka hänga ute så mycket som möjligt och ta vara på sommaren också.
 
Fredag: På fredag efter jobbet skall jag och Dan ha dejtkväll. Vad det sedan innebär har vi väl inte riktigt bestämt. Vi får se! Fredagsmys på hög nivå i alla fall.
 
Lördag: På lördag skall vi fira fina Desirées födelsedag! Det blir en utekväll i Malmö med andra ord och jag har köpt en ny klänning såklart.
 
Söndag: Vilodag!
 
Och så kommer denna veckan se ut ungefär. Dessutom har jag ääääntligen köpt en extern hårddisk, så nu kan jag ta tag i USA-inläggen på riktigt! Härligt. Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0