De senaste mobilbilderna.

God morgon och glad fredag! Igår skulle jag blogga massvis, men så somnade jag i soffan 18.30 och gick därefter och lade mig för kvällen. Så himla trött. Men nu taggar vi fredag istället och börjar den här dagen med att titta på mina senaste mobilbilder.
 
En dag var jag såhär tjusig när jag gick till jobbet. Otroligt bra hårdag dessutom.
 
Förra fredagens selfie!
 
För förra fredagen hängde jag med dessa härliga personer hemma hos Desirée!
 
Förra lördagen var jag, Sös, lillebror Christoffer och Dan på Emporia. Vi fotograferades med stormtroopers. Epic.
 
Sedan provade jag klänningar till nyår. Den här är från MQ och fick dock hänga kvar i butiken.
 
En dag hittade jag Isa gömd bakom returflaskorna.
 
Vårt vardagsrum.
 
Jag och Dan hittade en brödrost på Clas Ohlson som vi tyckte hade passat perfekt hemma hos oss men som snällt fick stanna kvar i butiken.
 
Jag köpte en kjol från H&M.
 
Jag och Dan har julpyntat vår balkong nu också! Den är ju väldigt tom annars, men nu är den i alla fall lite ljus och fin.
 
Här har vi mig i vår hiss i måndags på väg till jobbet.
 
På jobbet råkade Sam matcha Sara en dag och mig en annan dag. Det är så roligt när man kommer på det.
 
Mina hyacinter på soffbordet börjar slå ut. Yey! Det luktar så gott här hemma nu.
 
Vi hade julfest på jobbet i onsdags. Här har vi mig och Sam!
 
Igår, innan jag somnade i soffan, hämtade jag ut ett gigantiskt paket från IKEA. Det innehöll en hallampa och en ny matta till vardagsrummet. Men det visar jag i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: M

KÄRE TID...HUR I ALL VÄRLDEN FICK DU HEM DET STORA PAKETET??? Puss <3

2015-12-11 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0