December.

 
Och så var det plötsligt december. Jag har absolut ingen julkänsla överhuvudtaget. Jag som älskar julen och gärna överdriver med både julmusik och pynt. Men nej, inte i år. Det är precis som att jag inte har hunnit med, inte har hunnit känna mig in i vintern. Hösten kom ju precis och plötsligt skall den vara över? Jag har inte pyntat alls, inte en endaste adventsljusstake är framplockad. Jag tänkte att vi ska ta tag i allt sådant till helgen och kanske även hinna julhandla något. I vilket fall som helst börjar jag med att pynta bloggen med lite bilder från förra julen, så kanske vi kan komma i decemberstämning tillsammans. Såg ni julkalendern idag förresten? Det gjorde jag! Jag har köpt en julkalender (ni vet en sådan med luckor) till TV-serien dessutom. Bara för att jag inte har någon julkänsla nu så betyder ju inte det att jag inte kan få det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0