Julklänning: Julafton

God jul! Just nu sitter vi i bilen på väg till Åhus för att fira julafton hos mormor med hela släkten på mammas sida. Men självklart vill jag kika in här först för att säga god jul och visa vad mina julaftonskläder blev!

Egentligen hade jag köpt en röd klänning att ha idag. Men helst plötsligt bara orkade jag inte, jag ville hellre ha på mig något mer bekvämt. Och så fick det bli! Man kan ju vara julfin ändå.

Kjolen är från H&M och den har ni fått se tidigare, polotröjan är ny däremot och kommer från Gina Tricot.

I bakgrunden kan ni skymta en miljon presenter vi har med upp till mormor.

I håret knöt jag en rosett för matcha resten av kläderna.

Hoppas att ni nu har en tipptopp julafton! Stor kram på er och tack för att ni kommer in här och läser varje dag <3

Kommentarer
Postat av: Sara W

Så fin du är! God jul på er och hoppas ni får en jättemysig julafton och får många julklappar <3

2015-12-24 @ 13:27:20
Postat av: OLIVIA | 17,5 årig tjej i mediebranschen

Så fin du är!

2015-12-25 @ 01:47:00
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0