Julledig!

Hej hopp! Gissa vem som har gått och blivit julledig? Jag såklart! Oh, kan inte fatta det. Tänk att jag skall vara ledig ända fram till den 4 januari nu? Skall typ bara slappa och ta tag i saker jag lagt åt sidan. Sedan skall jag sooova.
 
I vilket fall som helst, såhär såg jag ut idag! Det här är min typiska jul-outfit. Jag har haft den ett antal gånger tidigare.
 
Idag hade vi knytkalas på jobbet och dukade upp ett stort julbord!
 
Jag har knappt ätit någon julmat nu i december. Förstår inte riktigt hur det kan ha blivit så. Jag var i alla fall glad över att få frossa lite, sjukt gott ju!
 
Nu har jag tagit på mig pyjamasbyxor och morgontofflor och går in i ledighetsmode. Imorgon håller vi lillejul!

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Ditt hår alltså! <3

Svar: <3<3<3
Sofie

2015-12-24 @ 00:20:32

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0