Torsdagslista.

 
Vad är det för dag idag?
Torsdag, 3 december 2015 om ni vill veta!
 
Dagens bästa?
Det har varit en superbra dag idag! Det har gått bra på jobbet, jag har fått tillbaka min iPhone från lagning (fick laga skärmen pga hade spruckit och fick ha en bajssamsung som lånetelefon så länge), jag har köpt lite nya kläder och fick dessutom en oväntad rabatt. Bra dag alltså!
 
Dagens sämsta?
Att det inte har kommit ut några serier :( Jag vet, i-landsproblem.
 
Dagens outfit?
Den här! Fast med mörkgrå polotröja istället.
 
Dagens middag?
Tacos!
 
Dagens irritation?
Sexistiska skämt och "lilla gumman"-kommentarer.
 
Dagens mest spelade låt?
Allt jag behöver - Miriam Bryant. Tyckte den här från "Så mycket bättre" var helt lysande.
  
 
Dagens citat?
"Jag viker taxöron på alla sidor där någon har svårt att andas." Från boken Det handlar om dig med Sandra Beijer. Tycker att det sammanfattar hur jag känner när jag läser kärleksböcker och krönikor.
 
 
Dagens film?
Har inte sett någon film idag, men igår såg jag och Carro Hunger Games Mockingjay part 2 på bio. Den var bra!
 
Dagens köp?
Jag köpte som sagt lite kläder på Lindex innan idag. Jag skall se om jag kanske kan ta lite bilder på det imorgon. Annars köpte jag lite julpynt.
 
Något du vill tillägga?
Imorgon är det fredag hörni! Pepp, pepp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0