Vecka 50.

God morgon! Hoppas ni har haft en bra helg. Min har varit alldeles perfekt. Jag och Dan har nästan inte gjort någonting förutom att städa, julhandlat och bara hängt liksom. Men nu är det måndag igen och såhär kommer den här veckan att se ut.
 
Måndag - tisdag: I början av veckan skall jag väl inte göra något särskilt efter jobbet. Jag skall kanske träffa Elin, skall försöka fixa gymkort och kanske gå en och annan vända på stan. Vi får se!
 
Onsdag: På onsdag skall vi ha julfest med jobbet. Det skall bli mycket trevligt och jag har absolut ingen aning om vad vi skall göra. Det är än så länge en hemlis.
 
Torsdag: Lugn dag efter jobbet! Skönt.
 
Fredag: På fredag så har MEC sin sista Världens Bästa After Work och anordnar därför en juledition. Kul! Där skall jag hänga en sväng efter jobbet.
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan åka till Sölvesborg för att fira att kusin Hampus fyllt år! Skall bli supermysigt och kul att träffa släkten.
 
Söndag: Vilodag!
 
Och så kommer denna vecka att se ut. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0